Železniční trať 180: Plzeň – Domažlice – Furth im Wald

hlavicka, logo

Obecná diskuse

Následující >  |  Na konec >>

<< Na začátek  |  < Předchozí

Strana 1/29

25.3.2024 7:45

Hans

NJ,dřív se dělaly plány s nějakou znalosti zeměpisu. Ale Češi jsou experti na iracionální varianty řešení. Teď ale se mi zdá,že jako by se nic nedělo...pořád se mluví,jak probíhají práce s tratí na letiště,Sudoměřice a nových spojení s Polskem. Do Bavorska poslední dobou žádné info o probíhajících přípravách🤔

3.4.2024 19:43

Hans

No konečně je na světě vizualizace. Alespoň,že ještě plán počítá s narovnáním trati za Holýšovem a stanici Pasečnice.

3.4.2024 21:52

Luboš

Hans

No konečně je na světě vizualizace. Alespoň,že ještě plán počítá s narovnáním trati za Holýšovem a stanici Pasečnice.


Další pěkná pohádka, jak by to mělo podle odělení snů Správy železnic vypadat. Takových vyzualizací SŽ z produkce jejího odělení vydalo už desítky, třeba si vzpomeňme jak měl podle vizualizace vypdat přesmyk v Plzni - neměl být žádný, bohužel z té vizualice se nedodrželo vůbec nic, přesmyk zůstal a proč?, protože na SŽ zjistili, že na tento sen nemají peníze, tak přesmyk musel zůstat.

25.4.2024 13:49

Hans

Absolutní nesmysl.To by mě zajímalo,kdo to trasování navrhnul a na čem se to staví. Ani ve studii DM bahn takové trasování nebylo. Vypadá to,jako by to u pana poslance vzniklo za dlouhých nudných večerů .Má smysl jen na 200km/h v celé delce

VeselýSmějící seRozpačitýSmutnýRozzlobený

Nový příspěvek:     Jméno:

Pro uložení příspěvku je třeba vyplnit jméno i vlastní text a odpovědět na kontrolní otázku. Nevhodné příspěvky mohou být smazány!

Kontrolní otázka (ochrana proti spamu): Jaké je hlavní město ČR?

© 2007-2024 Tomáš Richtr

Optimalizováno pro rozlišení 1024 x 768 px a vyšší.